Marokko -hengessä

keskiviikko 21. elokuuta 2013


Olen aina pitänyt sisustuksessa pienistä etnisistä vaikutteista. Ne tuovat mieleen matkat maailmalle, ja tekevät kiinnostavan kerroksen sisustukseen. Vuosia sitten tehty Marokon matka on jäänyt mieleen erityisenä, sillä siellä mieheni kosi minua. ❤ 
Minulla on edelleen käytössä nuo matkalta tuomani tossut. Pintakin on kovassa käytössä halkeillut, mutta niissä saa aika näkyäkin. Olen loikkinut niillä jopa ulkona nurmikolla. Olen ajatellut, että käytettäväksi ne on tarkoitettu vaikka rakkaat ovatkin. Jos ne kovassa käytössä hajoavat joskus kokonaan, niin silloin on aika tehdä uusi matka Marokkoon. ;)
Sisustustrendinä Marokko -buumi ei ota laantuakseen ja marokko vaikutteita näkyy monissa sisustuksissa. Uusia nettikauppojakin putkahtelee esim. ensi kuun alussa aukeava Zocohome. Marokko -tyylistä sisustuksessa pidän erityisesti kuvioista. Viime syksyn Tukholman reissulla Bruka Desingnilta jäi mieltäni kaivelemaan Marokko -kuvioinen tyyny, josta juuri harmaa väri oli harmikseni loppu. Onneksi myöhemmin törmäsin samaan tyynyyn Suomessa, ja se löysi tiensä meidän kotiin :) Tuo on siis jo vanha tyyny, ja se onkin vilahdellut kuvissa aiemminkin. Se on tyynykasani yksi lemppari, ja olen roudannut sitä paikasta toiseen, jopa ulos.
Blogissa on muutaman päivän ollut hiljaisempaa, koska koneeni on huollossa. Huollon piti olla selvä päivässä, mutta se on nyt kohta kestänyt viikon. :( Toivottavasti huolto auttaa jatkuvaan takkuamiseen eikä ole vain tekohengitystä. En nyt yhtään innostu uuden koneen hankkimisesta. Arki ja työt ovat taas käynnissä, joten työt rullaavat eteenpäin, vaikka kone olisi tietysti niidenkin kannalta ihan kiva juttu. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!